Wednesday, June 16, 2010

What Up Cristiano? PRK is HERE!!!

NZL VS SVK


Tak terlalu banyak boleh dikomen mengenai game ini kerna aku langsung tidak menonton game ini. Tapi gol New Zealand adalah gol pertama yang dijaringkan pada masa kecederaan. Dan sesiapa yang menonton pasti melihat ia sebagai satu comeback.

Kata Bookie : Slovakia menang 2-0
Keputusan Perlawanan : Seri 1-1

MAN OF THE MATCH : ROBERT VITTEK

CIV VS POR


"Lepas ni aku takkan tengok game selain game Spain." (Say O, 2010) Memang game yang membosankan. Walau dengan Drogba pemain masih mengamalkan cross ke laut.

Kata Bookie : Portugal menang 1-0
Keputusan Perlawanan : Seri 0-0

MAN OF THE MATCH : CRISTIANO RONALDO

BRA VS PRK


Perlawanan paling menarik setakat ini! Sumpah mendebarkan. Walaupun gua bermain poker sepanjang perlawanan, gua dapat merasakan ketaq lutut peminat Brazil meja sebelah. Yang gua tau peminat tersebut pasti tidak dapat berlagak lagi selepas ini. Dan selepas ini Yun Nam Hair Care mesti akan jadi femes.

Kata Bookie : Brazil menang 3-0
Keputusan Perlawanan : Brazil menang 2-1

MAN OF THE MATCH : MAICON

Fin.

No comments: