Sunday, June 13, 2010

Ape Cer Team Fatin


Gua mengambil keputusan untuk tidak terlalu gaya UKM sangat. Jadi gua mengambil keputusan untuk mengulas dalam bentuk point form selepas ini.

1. Messi bermain agak baik semalam. Kurang jaring gol mungkin sebab kurang tinggi. (Fatin, 2010)

2. Gua nak suruh Amri Yahyah tukar kerakyatan jadi Nigeria supaya serangan Nigeria mantap sikit.

3. Gol set piece lagi. Bosan betul. Ada Messi pun tak boleh skor open play ke der? Marah betul gua. Gua rasa Messi kecik hati sebab Fatin tak ajak ke China hari tu sebab tu tak perform.

4. Gua sms Maradona semalam. Milito lagi bagus dari Higuain derr. Dan tolong cukur jambang lu, tak menakutkan langsung lu sekarang.

Kata Bookie : Argentina menang 2-0
Keputusan Akhir : Argentina menang 1-0
Man of the Match : Enyeama

Fin.

1 comment:

mikhaelahmad said...

terima kaseh kerana tidak menghanjeng Heinze. hahaha