Monday, June 28, 2010

Bukan Nganjeng

Entri ni gua dah prepare mau tulis bila England menang, tapi sangkut juga. Damn. Gua tulis juga lah.

Gua tengok England dengan Jerman ni ibarat pertembungan 2 generasi pulak.

Gua saspek kalau pertembungan pengalaman memang teruk budak-budak Jerman ni kena. Paling tua skuad Jerman adalah Jorg Butt yang berumur 36 tahun diikuti Klose, 32 tahun dan Friedrich, 31 tahun. Yang lain semua 20-an.

England?

James sahaja dah berumur 39 tahun. Paling muda Aaron Lennon yang sebaya dengan gua.

Jadi tak ada sebab untuk England kalah disebabkan pengalaman mengatasi segalanya. Gua sering dinganjeng sebegini semasa menyokong Arsenal.

Sudahnya?

Semua orang tahu result Eng vs Jer.

p/s : bundesliga spend a lot more money for their youth academy compared to premier league (commentator game, 2010)

No comments: