Saturday, June 19, 2010

Slovenia 0 - 0 Golden Generation (my arse!)

*trrrt*
Oi, apa cer? 2 game seri. main mcm budak tadika kemas sg jambu.

*trrrt*
oi, lu ayat lawa sket. budak sekolah rendah batu 13.

*trrrt*
main slow2 ja. takut kena titik mcm jerman la tu. lepas tu sampai depan, huru-hara. mourinho's style my ass!

*trrrt*
bukan salah gua dok. gua main pon tak malam tadi.

*trrrt*
apsal lu tak main? dok kasi lampard main pasai pa tak taw.

*trrrt*
nk buat macamana. dia bukan kawtim sgt dgn midfield psukan sandarkan pada kenangan tu.

*trrrt*
pandai je kan lu kasi alasan. gua kasi lu last chance untuk last match. jgn main mcm dak sekolah rendah batu 13 lagi.

*trrrt*
oi lek r der. tak kan dah abes kredit kot?

...

*trrrt*
oi, jangan r merajuk der. gua abes nanti, kita lepak sama2 jom.

*trrrt*
gua tak maw lepak dengan team yg balik awal. kalau lu balik awal, g temankan klose main congkak. gua dgr dia kena pulau.

4 comments:

say- O said...

aku serius nak england pergi jauh,sama2 ngan spain. walaupun performance england semalam teruk gila.

mikhaelahmad said...

gua dah patah hati doe. nasib baik gerard main cantek sikit, dan dia lebih hensem dari rooney. kalau dak memang aku dah lompat kem.

Fatin Mazelan said...

dah2. kita tengok jauh mana spain leh gi ni.

Nazrin Saad said...

jauh gak ah.