Thursday, June 17, 2010

Que Pasa Espana? Part 2 Mesti Baca!!

Sedikit Update mengenai WC 06

Jabulani

Fabio Capello baru saja join Maradona menyatakan kehampehan bola Jabulani ni. Baru nak cakap. Gua dah lama tulis dalam blog.

"Bola ini terbang terlalu lama dan menyusahkan penjaga gol berkualiti tinggi seperti Rob Green" kata Capello.

Sementara itu, Kem Jerman melaporkan 5 kelab Jerman telah menggunakan Jabulani sepanjang kempen Bundesliga sebagai persediaan untuk menentang Australia. Bagaimana skuad Jerman menentang Serbia masih menjadi tanda tanya. Yang pasti tak akan ada 4 gol lagi.

"Bola tak salah" kata Robert Green tentang 'you know what'.

Kem Brazil

Memandangkan Wann the Hitler terlalu sibuk dengan aktiviti adik form 4, maka gua akan berkongsi kem Brazil dengan beliau. Sebelum ni gua agak teragak-agak nak join kem ni sebab gua agak takut dengan kredibiliti the people's Rooney, Tai Se.

Maklumlah kredibilit Korea Utara sangat tinggi jika dibandingkan dengan pasukan lain seperti lets say, Switzerland?

Gua telah membeli 20% dari saham Brazil dari beliau baru-baru ini.

WAG

Diberitakan kekalahan Spain baru-baru ini disalahkan kepada WAG atau esposas y novias. WAG yang dimaksudakan adalah pemberita terseksi yang merupakan awek Casillas yang baru saja diijumpai semasa Piala Konfederasi tahun lepas.

Tidak pula terdengar khabar Rob Green menyalahkan WAG beliau di atas you know what.

Kem Belanda

Tiada apa yang menarik melainkan khabar dari Arjen Robben yang yakin akan memenangi Piala Dunia kali ni.

source : soccernet.com

1 comment:

wann afzan™ said...

korea utara??!!
puhh-leese!!