Friday, June 25, 2010

Ensiklopedia...Wait for it...Wait for it...


..Bola!!!!

Well, semalam gua tengok Belanda dengan ensiklopedia bola. Cilaka betul. Semua benda dia nak ulas. Dari zaman World Cup 2002 lagi. Dah la nama Jose Luis Chilavert pun tak ingat. Lepas tu nak bising-bising nganjeng Tahir pula.

Well, brader, KAMI BENCI ENSIKLOPEDIA BOLA DI AL FAREEZ! Orang mau tengok Belanda vs Cameroon, bukan nak tau mana-mana penjaga gol yang boleh ambil free kick! WTF!! Nak ja gua suruh lu diam, tapi gua takut lu cederakan Fatin ja semalam.

Okay.

Pengetahuan bola sepak gua dan Say O rasanya sama atau lebih dari lu bro. Gua kenal skuad Cameroon dan Belanda sama saja macam lu. Tapi tak ada pula gua bising-bising buat tau yang Huntelaar tu ex Ajax Amsterdam yang masa tahun 2006 adalah top scorer Eredivisie tapi tak dipilih oleh van Basten sebab dah banyak striker.

Gua tak pula bising-bising Rigobert Song tu pakcik kepada Alex Song dan dah main dengan Cameroon sejak World Cup 1994 atau 1998 gitu.

Gua pun baca soccernet.com bai. Gua siap bookmark lagi.

Bising pasal Dennis Bergkamp sibuk nak jadi jurulatih Arsenal pula. Dah la salah info. Bai, Arsene nak ambil Bergkamp jadi coaching staff, bukan manager.

Dude, kata ensiklopedia!!! Tak tahu buat tahu dan bising sepanjang jalan!

Ini mesej gua dengan Fatin untuk lu. Tak banyak. 4 perkataan saja.

SHUT THE HELL UP!!

Fin.

2 comments:

tahir napster said...

fuck them
hahaha

Unknown said...

hahaha. kalau lah boleh sound mereka. kan lebih baik. buduh. duduk x sampai 1 meter. dah berani nak nganjeng kuat2. tak faham2 kwn dia tu dah malas nak dengar. stop2 aje ah. haish~ rugi plak x sound direct je!
tak pun berpura2 tanya lebih banyak soalan 'bodoh'. heh.