Thursday, June 10, 2010

Invitation.


Seperti yang semua-semua tahu. Esok bermulanya era World Cup yang mana hanya ada 4 tahun sekali tetapi tidak seiring dengan tahun yang ada 29 Februari.

Sehubungan dengan itu, saya Fatin Mazelan ingin menyeru warga-warga yang saya kenali untuk tampil menonton World Cup secara siaran langsung dari kaca televisyen di rumah saya.

TV Plasma 48 inch tu. Besar!!! Tak payah kongsi dengan warga-warga lain. Tak payah ada anne lalu depan projector. Heh. Siap sofa dan kipas siling serta makanan yang tak terhingga di dalam peti ais rumah saya. Heh.


Ini sengaja. Meng-anjeng kamu.


6 comments:

mikhaelahmad said...

ada asto b.yond tak?

Unknown said...

mungkin ada. belum update ah. tak balik rumah lagi ni.

Nazrin Saad said...

gua dah lantik you alls jadi admin.

fatin, anda dilarang cari layout skrap book muka messi.

skrap book LBS pn tak leh.

oh.

komen utk entri ni.

deym lu.

Fin

Unknown said...

cibs~ ada hati nak nganjeng balik.

Nazrin Saad said...

aku mcm nk ajak palie g rompak ja tv plasma ko tu malam ni.
tp bila fkr keta palie kancil ja, terus aku bertobat.

Unknown said...

hahahha. xdapek den nak nolong.