Wednesday, June 16, 2010

Sepanyol Bila Lagi?

Nasib baik gua tengok match Slovakia lawan All-Whites dekat Astro saja semalam. Gua rasa New Zealand patut kekal main ragbi saja. Anda lagi nampak gerun begitu disamping tarian Hakka. Hentam Slovakia dalam liga ragbi, nanti gua set match untuk korang.

Perlawanan Portugal dengan Ivory Coast. Memang sengit. Gua dah hampir-hampir sokong Ivory Coast dah semalam, nasib baik Christy buat sepakan kena tiang, last skali gua sokong Korea Utara juga.

Gua dapat booking tiket last semalam ke Johannesburg. Dapat seat belakang manager Korea Utara kot. Gua tengok manager dengan coach Korea Utara lagi syok usya pemain Brazil dari pemain sendiri, yela, bukan selalu jumpa pemain-pemain penggegar dunia ni.

Pemain Korea Utara memang superb. Gua tengok Brazil tercungap-cungap juga bila Korea Utara lancarkan serangan nuklear mereka ke gawang gol Brazil. Walaupun tak menang, tapi teruskan berkomunis dalam group anda Korea Utara.

Kalau Malaysia dapat main macam Korea Utara, gua rasa Amri Yah Yah dah jadi pemain termahal dunia sekarang.

Gua tak rasa sangat bahang Piala Dunia selain dari kem gua sendiri. Gua rasa macam rugi pula subscribe sports channel ni. Gua harap pasukan lepas ni jangan bosankan gua lagi. Tak kan nak harapkan Jerman saja pesta gol?

Boleh tak Sepanyol?



Bila Brazil gol, dia ni yang seronok lebih.


cut.

No comments: