Saturday, June 19, 2010

Fixture 19 & 20 Jun


19 JUNE 2010

7.30 mlm

Game ni gua malas nak preview secara terlebih bersemangat. Maklumlah lawan Jepun. Boleh tahan gagah jugak lah. Bukan macam Serbia. Orang cakap jangan terlalu riak, nanti jatuh menyembah bumi. Tu, kalau tuhan nak tunjuk sekejap ja tu. So gua takde hal lah. Gua dengan Jepun gua kaw tim jugak lah. Sebab Robben tak main gua tak mengharapkan apa-apa. Cuma menang 6-0.

10.00 mlm

Game mudah sangat ni. Australia menang, group ni terbuka luas sebab semua team menang 1. Ghana menang, Ghana akan jadi pasukan Afrika yang paling cemerlang. Amacam? Kem Jerman dah takut-takut jugak tu. Takut Ghana menang 5-0. Kira Ghana lagi kuat lah ye dak?

20 JUNE 2010

2.30 pg

Game penentuan tempat kedua Group E. Tak ada hal lah Denmark. Tak ada Bendtner, masih ada Agger. Kali ni harap-harap Agger boleh skor pada gol yang betul. Eto'o, cukup-cukuplah main ragbi. Jap lagi kite main bola sepak pulak ye dak?

Fin.

No comments: