Friday, June 18, 2010

Entri Fatin dan Wann Boleh Faham

"Wakka Wakka Hei Hei" (Bunyi ringtone henset gua)

Kat skrin henset terpampang "Arjen Robben (AR) calling.."

Gua pun angkat dan...

Gua : Pehal call Subuh-subuh ni bai?
AR : Kejut lu Subuh la. Lu dah Subuh belum?
Gua : Eh, cilaka. Baru azan la, gua tau la kat sana lambat lagi Subuh. Ni pehal ni?
AR : Takde, gua nak tanya lu tengok game France dengan Spain tak?
Gua : Aah, gua tengok. Game Spain gua tengok sambil main kad je lah tapi. Nape?
AR : Hahaha, gua risau diorang tak lepas grouping lah bai. Bukan pe, gua kan dah janji nak tukar jersi dengan Henry dengan Fabregas bagi kat lu.
Gua : Oh, takde hal lah. Gua melawak je dengan lu. Lu main la elok-elok, gua tengok Jerman dengan Argentina dah skor 4 tu.
AR : Takde hal lah. Argentina kalau tak ada Messi katek tu habis lah derr. Jerman ingat diorang je kenal Jabulani, gua pun main kat Jerman bai.
Gua : Derr, lu jangan ngata Messi dowh. Fatin marah gua nanti. Eh Sabtu nanti lu main tak?
AR : Tak sure lagi. Lu tengok bola kat mana?
Gua : Entah. Kalau malas KTHO ja. Kalau semaangat pergi Fareez. Takpun lepak dekat Supremo Donuts and Coffee.
AR : Gua tak sure lagi leh main ke tak. Kalau tak leh main gua join lu boleh?
Gua : Boleh je derr. Nanti gua mesej lu. Lu pakai no maxis ke celcom ni? Ke nak gua mesej pakai nombor ni je?
AR : Gua dua-dua nombor pakai lagi derr. Roger awal sikit lah ea?
Gua : Okay. Takde hal lah. Okay, gua gerak dulu. Eh, sebelum tu, World Cup boleh menang tak?
AR : Mestilah boleh derr. Takde hal lah. Okay, lu solat lah dulu. Gua nak tengok One Piece jap. How I Met Your Mother pun gua baru siap download. Bye.
Gua : Bye.

Gua meletakkan henset ke tepi dan bergegas ke bilik mandi. Esok cerita kat Say O Arjen Robben call gua mesti dia tak percaya. So gua letak gambar.

Fin.

2 comments:

Unknown said...

pergh TAG!! dia call ok. xkan nak cerita pasal hubungan intim di sini? AIB!!

jangan ngate Messi gua! even dia belum sumbang gol.

wann afzan™ said...

pehal gua leh fhm lak bai??