Friday, June 18, 2010

Entri Fatin dan Wann Boleh Faham

"Wakka Wakka Hei Hei" (Bunyi ringtone henset gua)

Kat skrin henset terpampang "Arjen Robben (AR) calling.."

Gua pun angkat dan...

Gua : Pehal call Subuh-subuh ni bai?
AR : Kejut lu Subuh la. Lu dah Subuh belum?
Gua : Eh, cilaka. Baru azan la, gua tau la kat sana lambat lagi Subuh. Ni pehal ni?
AR : Takde, gua nak tanya lu tengok game France dengan Spain tak?
Gua : Aah, gua tengok. Game Spain gua tengok sambil main kad je lah tapi. Nape?
AR : Hahaha, gua risau diorang tak lepas grouping lah bai. Bukan pe, gua kan dah janji nak tukar jersi dengan Henry dengan Fabregas bagi kat lu.
Gua : Oh, takde hal lah. Gua melawak je dengan lu. Lu main la elok-elok, gua tengok Jerman dengan Argentina dah skor 4 tu.
AR : Takde hal lah. Argentina kalau tak ada Messi katek tu habis lah derr. Jerman ingat diorang je kenal Jabulani, gua pun main kat Jerman bai.
Gua : Derr, lu jangan ngata Messi dowh. Fatin marah gua nanti. Eh Sabtu nanti lu main tak?
AR : Tak sure lagi. Lu tengok bola kat mana?
Gua : Entah. Kalau malas KTHO ja. Kalau semaangat pergi Fareez. Takpun lepak dekat Supremo Donuts and Coffee.
AR : Gua tak sure lagi leh main ke tak. Kalau tak leh main gua join lu boleh?
Gua : Boleh je derr. Nanti gua mesej lu. Lu pakai no maxis ke celcom ni? Ke nak gua mesej pakai nombor ni je?
AR : Gua dua-dua nombor pakai lagi derr. Roger awal sikit lah ea?
Gua : Okay. Takde hal lah. Okay, gua gerak dulu. Eh, sebelum tu, World Cup boleh menang tak?
AR : Mestilah boleh derr. Takde hal lah. Okay, lu solat lah dulu. Gua nak tengok One Piece jap. How I Met Your Mother pun gua baru siap download. Bye.
Gua : Bye.

Gua meletakkan henset ke tepi dan bergegas ke bilik mandi. Esok cerita kat Say O Arjen Robben call gua mesti dia tak percaya. So gua letak gambar.

Fin.

2 comments:

Fatin Mazelan said...

pergh TAG!! dia call ok. xkan nak cerita pasal hubungan intim di sini? AIB!!

jangan ngate Messi gua! even dia belum sumbang gol.

wann afzan said...

pehal gua leh fhm lak bai??