Friday, June 18, 2010

Here We Go Again

Malam ni saat yang getir. Saat yang getir untuk kem Jerman. Setelah kejayaan Jerman memeriahkan Piala Dunia 2010 di match pertama, Jerman bakal sekali lagi mesti mengekalkan performance yang sama.

Penduduk dunia amat berharap kepada Jerman untuk menghingar-bingarkan suasana pesta Piala Dunia. Dengan kit yang baru dari Adidas, gua percaya kita mampu menggegarkan lagi gawang gol lawan pada malam ini. Yeah! Kita boleh! Kita boleh!

"Jersi baru ini akan memberi kami lebih umph untuk menghadapi Piala Dunia 2010 ini." bukan gua kata, Abang Ballack yang kata.


"Bro, apa cer lu sekarang?" Gua sms dia semalam.



Semalam gua main congkak dengan kem Argentina. Gua saja puji-puji diorang pasal pesta gol semalam. Lepas 2nd half terus dapat hat-trick. Gua tanya apa rahsia di bilik persalinan?



Dem. Vuvuzela ni macam-macam function rupanya.


p/s: part penggunaan vuvuzela tak disertakan dalam dvd Argentina's Hat-trick Tips.



Subuh tadi gua nak call Arjen Robben, dia dah call kem Belanda rupanya, patut la engage saja. Gua bosan-bosan, gua call la Abang Willy. Oh. Maaf, tak kenal pula, Prince William kenal?

Dia memang frust England seri match pertama hari tu. Dia kata dia dah puas sound pasukan England guna skype hari tu. Gua rasa lepas ni England mesti try gila-gila punya nak menang. Abang Willy cakap kalau tak menang juga satu skuad kena buang negara.


Leks bro, lu jangan monyok muka. Biasa la tu seri.



Harapan gua, moga Jerman dan England mencapai tahap moksya semasa mengemudi Jabulani ke gawang gol lawan masing-masing. Tapi, Jerman akan capai trofi Piala Dunia terlebih dahulu. England boleh tunggu dengan Spain 4 tahun lagi.



Kenangan terindah. Teruskan jadi kenangan.




cut.

1 comment:

say- O said...

memang hingaq bingaq stadium kat fareez.
hingaq sebab podolski ngan jerman.