Friday, June 18, 2010

Fixture 18 & 19 June

18 JUNE 2010

7.30 mlm

Jerman adalah satu-satunya pasukan yang mempunyai tukang jaring gol terbanyak dalam tournament ini. Dengan hanya Cacau bukan Bayern atau ex-Bayern, Jerman boleh la gua anggap sebagai pasukan terbaik setakat ni. Amacam? Boleh lagi ke skor 4 lawan dengan Vidic. (Vidic buat muka Eminem pada Loew)

10.00 mlm

Kalau England pun boleh makan, apatah lagi Slovenia. Tapi gua harap Slovenia dapat membuat kejutan. Gua tak suka US, banyak Yahudi. Entah-entah ada unsur Illuminati dalam skuad. Tak nak ah!

19 JUNE 2010

2.30 pg


King dah injured sampai semi, kalau sampailah. Wing kiri hari tu langsung tak hidup dengan SWP dan Milner. Gua pelik kenapa Capello tak bawak Downing, gua rasa dia adalah wing kiri England yang paling menarik dan tertarik sekali. Gua tak rasa Algeria boleh menang. Gua harap Rob Green tak bocor lagi!!

Fin.

No comments: