Wednesday, June 16, 2010

Kem Belanda Bermula Garang

NED VS DEN


Kem Belanda telah masuk kelab elit. Kelab 2 gol ke atas yang disertai oleh Korea Selatan dan Jerman. Celaka Jabulani. Kalau bukan sebab kau dah banyak dah boleh sumbat gol. Tak ada hal lah. No 10 juga kacak bukan? Keputusan perlawanan, Liverpool 2, Denmark 0.

Kata Bookie : Belanda menang 2-0
Keputusan Perlawanan : Belanda menang 2-0

MAN OF THE MATCH : WESLEY SNEJDER

JAP VS CAM


Ini adalah kali pertama gua nampak pasukan Asia menang perlawanan pembukaan. Kalau Australia tak buat slack, confirm dah tersusun team Asia masuk pusingan kedua. Cayalah Honda! Ayah gua pakai Honda syiallll!

Kata Bookie : Cameroon menang 2-0
Keputusan Perlawanan : Jepun menang 1-0

MAN OF THE MATCH : KEISUKE HONDA

ITA VS PAR


Gua dah rasa game ini akan bosan. Nescaya gua tak silap. Gua malas nak komen. Celaka Jabulani sekali lagi. Gua rasa pemain mana yang dapat buat pinpoint cross pakai Jabulani nanti mesti World Player of the Year. Ceh!

Kata Bookie : Seri 0-0
Keputusan Perlawanan : Seri 1-1

MAN OF THE MATCH : ANTOLIN ALCARAZ

Fin.

No comments: