Monday, July 12, 2010

To be or not To be..

To be or not to be, that is one's destiny.

Gua bukan sore loser. Kalau kalah, gua terima kekalahan melainkan kalau kekalahan itu disebabkan oleh tangan Tuhan atau gol palang yang tak disahkan.

Bagi gua game ni fair, 50-50.

Cuma frankly, what's up with Howard Webb?

Gua tak kisah dia mau yellow carded semua pemain Belanda. Fine by me. Gua faham stail permainan Belanda.

Cuma kenapa sampai 16 kad? Kasar sangat ke? Ada yang lagi kasar sebelum ni kan?

Okay. Gua ada teori.

Bila final orang akan perhati 2 benda saja. Team A dan Team B.

Orang tak perhati ref.

So macam mana ref nak take the limelight?

Just book the player with the slightest foul to show that the game is in the ref's hand. Ref is the MAN.

Then, pemain akan takut dengan ref and so the world will see the ref.

Webb, lu EPL pun sangkut, gua tak faham kenapa lu boleh officiate World Cup final.

Orang tengok bola memang nak tengok team A dan B, bukan nak tengok ko. Tolong jangan over.

Gua percaya kalau Ivory Coast tu dah berlambak dah kena kad merah. Sumpah.

Yang patut dapat advantage pun nak juga bagi free kick. Spainwise or Hollandwise.

Capital F for reFF.

Fin.

2 comments:

Unknown said...

nampak tak bias kat situ?

yanasexaytak? said...

nampakkkkkk ff=fatin fasihah!!! oh silap... hehe