Thursday, July 8, 2010

Silenced!

Kali ni memang best. Tak payah ramalan syirik dari sotong, hanya satu yang perlu oleh player juga peminat2 Spain.


INNER FAITH AND BELIEVE.


Once again Spain tunjuk kemampuan diorang untuk step up and play to expectation. Memang panas build up untuk game semalam. Semua paper, webnews, berita RTM sampai ke sms pun predict germany menang. Puji germany kaw2.


Again, Spain silenced the critics. Spain won by 1-0. Header kacak dari si kacak Puyol. However that scoreline didn't justify the game. They could have easily won by 3 or 4 up.


Rahsia kejayaan?rambut gua.
Seperti kajian aku masa Euro dulu, Spain hanya akan total devastating bila ada 5 midfield men, 1 striker. Teori ni tebukti semalam. Germany takda peluang sangat nak attack. Semua kantoi kat midfield. Memang mantap especially 2nd half.


Macamanapun aku tetap salute team Germany ni. Muda, teknikal skill tinggi, badan tinggi, hardworking ngan laju. Memang diorang layak dapat special award aku rasa untuk world cup kali ni. Aku rasa Euro 2012 nanti, diorang patut di-consider sebagai real contender. Tapi Pedro bodoh nak mampus satu moment tu. Patut pass kat Torres, jadi lawa sket 2-0. Kesian Torres..kalau masuk 1 gol je, konpem meletup lepas tu.


Apapun, aku suka dan hepi. Belanda, jumpa di final.


p/s: semalam mesej arip, dia tak jawab...aku simpati (dalam suka).

No comments: